This site requires Flash 8 player, please upgrade your » PLAYER from Adobe. Този сайт изисква Flash 8 player, моля заредете » PLAYER от Adobe.

20.03.2007 - 31.03.2007

www.photo-forum.net, ВИДОВЕ


Любомир Атанасов / Vampyr; Таня Колева / niavaah; Александър Богданов / feon; Лиляна Дворянова / lola; Огнян Радославов / al4en; Маргарита Бреннер-Григорова / avela; Кристиян Александров / christal; Вероника Петрова / Veronichka; Силвия Братанова / SOO; Марио Леко – killerhoney; Христо Станкулов – dashrendar; Петър Влахов – P_H_V

Видове е единствената галерия в сайта, където модераторите - Гергана Генова, Таня Колева и Любомир Атанасов - определят присъствието на снимките. За да попадне една снимка там, трябва да бъде одобрена поне от двама от тях.
Естетическите критерии на модераторите са следните:
Живеем във време, в което визията е много силен механизъм, чрез който се задвижват изборите ни: какво купуваме, каква работа имаме, за какво мечтаем, с кого правим любов. За съжаление обаче визията ни, житейската ни философия, съзнанието ни изобщо се оформят от един фактор с огромно влияние – рекламата. Рекламата е определена като „приложно изкуство” от хората, които работят в тази област. В смисъла на това определение ударението пада върху изкуството, но на практика става дума само за изкусност, защото целта на рекламата е да продава. Да те накара да направиш избора, да кликнеш, да се обадиш, да пратиш смс, да платиш в рамките на няколко секунди, докато изтече рекламното време, докато се извърти банера или докато профучиш покрай билборда по магистралата. Ето защо рекламата залага на прости, общовалидни за целевата група, бързо действащи послания – розовобузи дечица, едрогърдести жени, мускулести мъже. В света на рекламата жените винаги са красиви по точно определен начин, мъжете са мултифункционални като пастата ни за зъби, майките са грижовни, децата са ангелчета. А нашият живот не е такъв.
Видове е опит да се надскочи рекламната естетика. В галерията да се пускат и показват многопластови произведения, които имат нужда от време да узреят, да се усетят и преживеят от зрителя. Произведения, които показват и разказват за движения на съзнанието различни от яркото, бърборивото, бутафорно щастие на рекламното изкуство. Залагаме на тънки, трудно уловими послания, както и на дълбоки, ако щете трудни за преглъщане послания, които преминават като ботуш през нас и болят, защото ни променят. При всички случаи видовете като едни деца, талантливи, но с труден характер, имат нужда от вашето търпение, деликатна сетивност и усърден труд, за да бъдат възприети в тяхната цялост.

 


pic79pic79pic79pic79pic79pic79pic79pic79pic79pic79pic79pic79pic79pic79pic79pic79pic79pic79pic79pic79